VidenDeskTop.jpg

Avanceret viden med TDS VidenDesk
– fra én ekspert til en anden

TDS VidenDesk er en avanceret telefonsupport målrettet erfarne IT-eksperter med stor teknisk indsigt. Fagområderne dækker typisk Microsofts server- og klientsoftware – samt spørgsmål i forbindelse med komplicerede fejl og nedbrud, installationer, opsætning og indkøring m.m.

Som personligt medlem har man direkte adgang til et eksklusivt videnforum med ubegrænset telefonisk support & vidensparring med højtuddannede specialister alle hverdage mandag-torsdag kl. 08.00 - 16.00 og fredag kl. 08.00 – 15.00.

Selv for en IT-ekspert giver det tryghed at vide, at man hurtigt kan få hjælp til at få serveren på benene igen – og at man til enhver tid kan få svar på forskellige funktionalitets- og driftsspørgsmål.

TDS VidenDesk benyttes bl.a. af Microsofts Small Business Specialists som livline i forbindelse med opsætning og indkøring af software og hardware.

Læs mere

Download produktblad

"Jeg har som medlem af TDS VidenDesk fået en værdifuld sparrings-partner. Vi kommuni-kerer på samme sprog, og jeg får løst mine problemer hurtigt og effektivt."


It-Chef Nicholas Hansen,
Horten Advokatfirma

 

Se kundereference fra Slagelse Kommune