HelpdeskTop.jpg

Undgå kostbar spildtid
- Giv medarbejderne et effektivt værktøj med TDS HelpDesk

TDS HelpDesk er en unik dansk telefonsupport, der dækker Microsofts Officepakker og grafiske programmer. Telefonsupporten er specielt udviklet til at hjælpe pc-brugere, der benytter Microsoft programmerne i deres daglige professionelle arbejde (offentlige og erhverv).

PC-brugerne er garanteret omgående og personlig telefonisk betjening (inkl. on-line support hvis ønsket) på alle hverdage mandag-torsdag kl. 08.00 - 16.00 og fredag kl. 08.00 - 15.00. Da TDS HelpDesk  kan benyttes ubegrænset af hver enkelt pc-bruger, betyder den direkte adgang til højt­uddannede og professionelle Microsoft eksperter, at virksomheden ved hvert eneste opkald spares for en masse kostbar spildtid.

Kundekredsen tæller virksomheder i alle størrelser, ministerier, regioner, kommuner m.v. Virksomheder, der alle som én har set fordelene i at få mere tilfredse, mere effektive og dygtigere medarbejdere gennem samarbejdet med TDS HelpDesk.

Læs mere

Download produktblad

Videospot: TDS HelpDesk

Kommunaldirektør Hans Søie i Holbæk Kommune har som et led i den samlede kommunikations-plan med TDS personligt medvirket i en video, der sætter fokus på softwaresupport til medarbejderne i hele kommunen.

Se videoen her.

 

"Uanset om vores med-arbejdere støder på en fejlmelding på skærmen eller har et almindeligt brugerspørgsmål, så kan de altid ringe til TDS  HelpDesk, og problemet løses her og nu af "smilende" og meget kompetente TDS medarbejdere." 

Maria Mathiesen, systemkonsulent, BEC

 

Se kundereference fra Slagelse Kommune.